Choose lang:

Podstawy:


Do wyboru mamy 23 profesje które dziela sie na klasym, a mianowicie:

Semi-Tanki: 


Jiren bije z Glove 
Buu bije z Glove
Toppo bije z Glove
Tsuful bije z Glove/Weapon
C17 bije z Glove
C18 bije z Glove
Uub
Postacie które sa zbalansowane posiadaja duzo ki abso oraz dobry DMG uniwersalna postac i do Blokowania i do Zadawania DMG w walkach (nie takiego jak DPSY)

DPSy (Damage Dealer)


Goku bije z Glove/Weapon
Vegeta bije z Glove
Gohan bije z Glove/Sword
Chibi Trunks bije z Glove
Namekjin bije z Glove/Ki Blast
Freeza bije z Glove
Cell bije z Glove/Ki Blast
Cooler bije z Glove
Bardock bije z Glove
Trunks bije z Glove/Sword
Brolly bije z Glove
Beerus bije z Glove/Ki Blast
Goku Black bije z Glove/Sword
Janemba bije z Glove/Sword
Postacie posiadajace najwiekszy DMG w grze oraz ciekawe spelle atakujace oraz Spelle Combo kazda postac jest unikalna i posiada swoje + oraz - jednak nie sa zbyt wytrzymale i nie nadaja sie zbytnio do blokowania sag/mvp ich zadaniem jest szybkie unicestwienie przeciwnika

Supporty


Dende bije z Ki Blast
Whis bije z Weapon/Ki Blast
Postacie leczace oraz buffujace swoja druzyne potrafia robic senzu rzucac czary spowalniajace wrogów zwiekszac DMG towarzyszy i przeszkadzac wrogom jednak nie sa wytrzymale wiec staja sie glownym celem w walkach
 

Skille czyli co daja i jak je trenować?



Level

- Poziom doswiadczenia naszej postaci zdobywamy go zabijajac potwory robiac sagi cwiczac na grav/time roomie

Ki Level

- Poziom technik naszej postaci czym wiekszy tym jestesmy w stanie uzywac nowych lepszch technik oraz zwieksza on nasz DMG z technik skillujemy go uzywajac ki(manny) podstawowy spell na spalanie ki points: power down

Developing

 - odpowiada za rozwój naszej postaci mozemy wybrac w jakim kierunku bedziemy ja ulepszac wiecej na ten temat nizej w poradniku oraz pod linkiem : DEVELOPING SYSTEM

Weapon Fighting

odpowiada za ilosc DMG z Broni bialej skillujemy ja staffami 

Sword Fighting

odpowiada za ilosc DMG z Mieczy

Strenght

odpowiada za ilosc DMG z "lapy" skillujemy go rekawicami

Ki Blasting

odpowiada za ilosc DMG z bronii dystansowych skillujemy go np. Namek Power oraz Light Blast lub Makankosappo power i Makankosappo

Critic

odpowiada za szanse na obrazenia krytycznie 10 skilli to 3% szans na trafienie krytycznie np. na 110 skillu mamy 33% szans na kryta skillujemy go bez broni "gola reka"